I bastun tillfrisknar både kropp o själ. Älskar att bada när jag är riktigt ensam,ljusena tända,kall dricka och väntar.Men sällan så...oftast badar vi tillsammans,gubben kastar bad så skinnet bränns,jag sitter på nedersta laven och svär,hoppar i kall dusch emellanåt.Men that`s life!Vi är inte dom bästa bastupolare int!

Funderade idag hur olika människor det finns,har en vän som har haft svårt i livet,men hon bara går vidare,ingen bitterhet,inte kynisk.bara glad och positiv,konstaterar bara att sånt är livet,onödigt att besvära sej över sånt man inte kan nåt åt.Underbar människa!

Sen andra typen,har alltid fått vad hon vill,barn,hus,man..osv.inga motgångar i livet,men en sån ragata!Gnäller på allt o alla,avundas,har nån nånting bättre skall hon ha det! men är ändå kompis med henne,kanske livet lär henne nångång.Kan också vara i hennes uppväxt tid,hon var den lilla prinsessan som alltid fick som hon ville.Synd.Om henne alltså.Har inte upptäckt the real world ännu!

Livet har sina sidor,och desto äldre jag blir,desto mer uppskattar jag äkta,ärliga människor.Samt att det har hjärtat på plats.(om jag inte skrivit detdär,skulle jag int vara jag)Men kära läsare ta vara om varann,visa respekt och kom ihåg....Man får den andra att göra mera med honung än med citronkram kerstin