Ja,länge sen sist.Har haft alltmöjligt så har inte hunnit med min blogg.Men nu är jag 4:rde dagen sjukskriven och börjar orka sitta upp lite.:) Har tänkt att måste börja skriva upp varje dag en eller fler saker som jag är tacksam för,kanske jag skulle få humöret upp med det,vet inte,men är värt att försöka.

Gågna året gav mej mycket glädje,blev gudmor ,det är den största äran för mej..Av mina barns företeelser njuter jag alltid och inget fel med gubben heller.Jobbet har gett mej mycket och ångrar inte att jag valt denhär branchen(bättre sent än aldrig).

Sorgen finns med i mitt liv,kan bara se bredvid när mamma kämpar med sin cancer.Den sorgen jobbar jag med och den finns i mej,sällan ger jag utsläpp åt den.En bra vän som jag har,hamnar lyssna på mina funderingar om det,och är tacksam att jag har henne.

Framför detta år hoppas jag,att jag kan utvecklas till en mer empatisk o positiv människa än hittils,jaa,jag vet,det är många som tackat mej för att jag är det,men ändå skulle jag villa mera vara där för andra.Jag känner att jag har mycket att ge ännu,så hoppas jag utvecklas på den fronten.Inom jobbet vill jag också snusa på nya ideèr och tankar,så hoppas man blir "kurssad".

Hoppas alla mina nära o kära har det bra år 2012,det är ändå det som betyder mest.

Kram kerstin